Pages

02 серпня, 2011

Як ми пекли рогалики

Цього року ми (тато, мама і Костя) їздили у табір Дубечно (коротенький фотозвіт опублікую пізніше). Погода була не дуже хороша, йшов дощ і було сиро, але атмосфера була прекрасна. В таборі нас відмінно годували, це було просто "пальчикі оближеш"! В передостанній день я підійшла до тьоті Ніни і взяла рецепт неймовірно смачних рогаликів. На 4й день по приїзді я пекла рогалики. Вони смачнющі!!!
Ось і рецепт:

Круасанчкики à la Dubechne
1 л. теплого молока
100 г. дріжджів
2 пач. маргарину (розтопити)
100 г цукру
2-3 ч.л. солі без гірки (якщо дуже дрібна то ще менше)
ванілін
муки стільки, скільки візьме тісто, потрібно щоб відставало від рук та країв миски. (я спочатку не знала як це, але під час процесу вимішування все стає ясно)

Замісити тісто, та одразу розділити його на 3-4 частини, сформувати такі великі кульки і залишита на 20-30 хв., нехай постоїть. Розкачати кульку поділити її на 16 частин, можна менше, головне щоб трикутнички виходили вузькі та довгі, тоді красивіші рогалики вийдуть. Покласти начинку на основу трикутничка (начинка може бути різною, тьотя Ніна рекомендувала класти родзинки, я вирішила проексперементувати і поклала шматочок шоколадки, вийшло дуже смачно. А ще можна класти цукерку "Морська крапля" тьотя Ніна казала, що вони розтають та стають дуже м'якими). Отже поклавши начинку, закрутити та вмокнути в збите яйце верхом (хвостик трикутничка має бути під низом рогалика), а потім одразу в цукор. І випікати. Час та температуру треба визначати самостійно, адже усі духовки є різними та по-різному печуть.

Ще один момент, я тепер усе кладу на фольгу, так мені порадила свекруня, по-1 ням-нямки не пригорають, по-2 їх легко потім вийняти, а по-3 не потрібно потім відшкрібати бляшку :) Така хитрість потрібна тим у кого старезна духовка з жахливими бляшками, але й стане у пригоді тим, кому шкода своїх нових бляшок! :)
Ось що у нас вийшло до випікання:

















А ось що у нас вийшло після випікання, вуаля:

Це були мої першенькі круасанчики, наступного разу вийдуть краще, і будемо пробувати поки не доб'ємося до досконалості Дубечнівських круасанів!