Pages

06 серпня, 2014

School Tuesday/ Школа: Уроки математики

Оскільки я ще у відпустці лишилось ще 17 святих днів, мені не дуже хочеться виставляти шкільні конспекти і я взагалі ще не робила ніяких "вчительских" планів. Але я усвідомлюю те, що Кості уже 5 років і нам потрібно розвиватися і вчитися по-трішки читати і рахувати. Тому минула субота та сьогодні (вівторок) були присвячені математиці. Чому саме математиці? Це йому подобається, йому подобається рахувати коли ми гуляємо. Я іноді придумую йому завдання просто "на ходу", наприклад: порахувати на якому поверсі висить кондиціонер, або скільки засклених  балконів є у будинку. Або ж скільки машин припарковано біля під'їзду, і скільки залишилось після того як поїхав білий Range Rover. :) Це цікаво та весело. Я впевнена, що процес навчання повинен бути захоплюючим, не нав'язливим та згідно з інтересами дитини. Якщо моєму сину подобається рахувати більш ніж читати (наші бабусі і дідусі називають це схильністю до математичних наук і вже думають в якому університеті буде вчитись внук, нуууу поживемо побачимо, звісно) то рахувати ми будемо вчитися більше і акцентуватимемо на цьому нашу увагу. Отже, ось що ми робили у суботу та вівторок.

1.Розмальовували малюнок відповідно до кожної цифри. 

Взагалі ми поєднували багато приємного з корисним. Ми їли і щоб заговорити зуби ми розмальовували. Цікавим в цьому занятті було те, що там були не просто цифри, але й приклади наприклад: 6-4. Цей приклад потрібно розгадати, ми користувалися фломастерами, спочатку відраховували, а потім додавали чи віднімали. Кості це завдання дуже сподобалось і мені. Як результат: з'їджена каша і повторено рахування додавання та віднімання.




2. Вивчення знаків більше, менше та дорівнює.  




2. Вивчення знаків більше, менше та дорівнює.
Це було нашим наступним заняттям. Насправді я не знаю чи потрібно це знати 5ти річному малюку (звичайно потрібно, якщо він знає що таке масляний насос та карданний вал), але вирішила спробувати. Кості було дуже цікаво. Я йому пояснила, що знак більше, це відкритий дзьобик у пташечки, а знак менше це колючка, ну і дорівнює це одинакова кількість.
Звичайно ми робили ці навчальні махінації під час сніданку, тому діло знову пройшло успішно та без "шуму та пилі". Потім я малювала йому прості малюнки фруктів, машин та овочів, а він ставив між ними знаки "більше", "менше" або "дорівнює".

 Ось, наші листочки з першими прикладами.
3. Чудова ідея. 
Насправді я ще цього не зробила, але дуже хочу. Мені здається, що це чудова ідея. Потрібно обмалювати руку дитини, вирізати, приклеїти до листочка там де долонька, так, щоб пальчики були вільні, знизу написати приклади без відповідей щоб дитина порахувала. Чудова "шпаргалка" для дошкільнят. Обов'язково зроблю.

Ось декілька таких математичних розмальовок.