Pages

01 серпня, 2011

Тобі куди???


Бог створив нас не на погибель, а на спасіння та вічне життя з Ним! Якщо ти боїшся смерті, бо не знаєш, що буде далі, то я тобі скажу, що якщо ти жив з Ісусом в серці, виконував Його слово то ти бдеш у Його Царстві—раю. Якщо ж ні,то будеш у пеклі, де будуть страждати усі грішники та безбожники. Подумай про це. Де і будеш ти? Де буде твоя мама, твоя дитина, твій коханий і де будеш ти? Де б ти хотів бути? Є ключ– молитва покаяння. Приєднуйся, помолись коротенькою молитвою, якою моляться зараз тисячі людей, і отримаєш прощення гріхів, спасіння та життя вічне з Ісусом Христом!

«Господь Ісус! Я дякую Тобі за те, що Ти прийшов на землю, щоб спасти мене!
Я дякую Тобі за те, що Ти так сильно полюбив мене, що пробачив усі мої гріхи і беззаконня.
Я визнаю, що я був грішною людиною, але сьогодні я вірю, що Твоя кров омиває всі мої гріхи і переступи і звільняє моє життя від прокляття та смерті!
Я визнаю Тебе моїм Спасителем, Господом і Богом! Увійди в моє серце, в моє життя, живи в мені і будь Господом моєї долі.
Ти мій Спаситель і моє Життя! Дякую Тобі за те, що Ти не лише вмер за мене та за мої гріхи, але й воскрес, щоб оправдати мене і зробити мене новою людиною, наповненим життям, праведністю, миром і радістю.
Ти мій Бог! Амінь!»

Тепер, ти– Божа дитина! Молись до Нього, читай Біблію, якщо ти раніше не розумів нічого, то спробуй тепер, і побачиш, що вона буде відкриватись тобі і буде зрозумілою для тебе. Знайди церкву і ходи туди, щоб зростати духовно. Живи з Богом. Побачимось на небесах!